САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті |
Мектеп: |
||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||
Бөлім атауы: |
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Алаш арыстары |
||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.А3. Ауызша мәтіндер құрауда сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын ескеріп айту |
||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Ауызша жауаптарда ықпал заңдылықтарын ескеру қазақ халқының ғасырлар бойы өткен қиыншылықтарын айта келіп, осы зұлмат жылдары елінің азаттығын аңсаған ұлт зиялыларына тоқталу, өз елін, жерін қорғайтын ұрпақ тәрбиелеу. |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||
Дескрипторлар |
|
||||||||||
Құндылықтар |
Команда болып жұмыс жасай алу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау |
||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||||||||||
АКТ дағдылары |
Онлайн сөздіктер |
||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Махамбеттің тарихта алар орны. |
||||||||||
Тілдік міндеттер |
Менің ойымша, өйткені, қорытындылай келе, біріншіден, хан, көсем, қолбасшы, үлес қосу, халық қамын ойлау т.б. |
||||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||
Сабақтың басы
3мин |
Мұғалім сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. Оқушылармен бірігіп, бағалау критерийлерін құрастырады. Оқушылар карточка бойынша төрт топқа (Әуес, Ықылас, Жаңаберген, Махамбет) бөлінеді. |
Слайд №1-2 |
|||||||||
Сабақтың ортасы
10 мин
10 мин
10 мин
5мин |
2.Әр топ мәтіннен өздеріне ұнаған үзіндіні жатқа айту. Оған қойылатын талаптар Топтық жұмыс 1 топ 1-тапсырма Өлеңнің негізгі тақырыбы не, ақын қалың көпшілікті неге шақырады?
Ақын өлеңіндегі ойды бүгінгі күнмен қалай үндестіруге болады? 2 топ 2-тапсырма «Алаш ұраны» өлеңінің жазылу тарихы мен идеясы қалай ? Өлең құрылысына талдау жасау. Өлең идеясы сендерге не берді? 3 топ 3-тапсырма Өлеңдегі Алаш, Алаш балалары, Алаш туы сөздерінің мәнін қалай түсінесіңдер? Өлеңде кездесетін әдеби-теориялық ұғымдар: Өз елінің келешегіне деген ақын сенімі мен үмітінің өміршеңдігін дәлелдеп көріңдер.
«ПОПС» формуласына сүйеніп, кейіпкердің әрекетіне баға береді. Жауаптарында ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпалға түскен сөздерді қолдану керек. Менің ойымша, .... Өйткені, .... Мысалы,.... Түйінді сөз » стратегиясы бойынша қорытындылау.
|
https://bilimland.kz/ Тәкен Әлімқұлов. «Қараой» әңгімесі |
|||||||||
Сабақтың соңы 2мин |
Кері байланыс:«Плюс, минус, сұрақ» Үйге тапсырма:Ережені жаттау. |
|
|||||||||