"Ақмола облысы білім басқармасының Егіндікөл ауданы бойынша білім бөлімі Егіндікөл ауылының №2 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 села Егиндыколь отдела образования по Егиндыкольскому району управления образования Акмолинской области" 

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ұшқыр ой алаңы»

13.12.2024

Келесі блок «Ұшқыр ой алаңы» бағыты – тақырыптарды зерделеу және сөйлеу дағдыларын дамыту арқылы құндылықтарды насихаттау, атап айтқанда «Пікірсайыстағы аргументтерді дамыту» Сергей Александрович Чепайкин жүргізді - тарих. оқытушысы және Сабина Серікқызы Сулейменова – тарих пәнінің мұғалімі. Басты мақсат қатысушыларды дебат негіздерімен таныстыру, оның білім беру ортасындағы маңыздылығын көрсету, дәлелдеу, сыни тұрғыдан ойлау, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын үйрету болды. Барлығы мектептегі дебаттардың маңыздылығы туралы талқылаудан басталды. Дебат келесі дағдыларды дамытуға ықпал ететіні атап өтілді:
- өз ойлары мен дәлелдерін логикалық тұрғыда құрастыра білу;
- сыни тұрғыдан ойлау және әртүрлі көзқарастарды талдай білу;
- шешендік өнер және өзіне деген сенімділік;
- топта жұмыс істей білу және конструктивті диалог құру.
Келесі кезекте дебаттың негізгі ережелері түсіндірілді.
1. Әр тарап өз көзқарасын дәлелдермен дәлелдей отырып ұсынуы керек.
2. Мүшелер басқалардың пікірін құрметтейді және жеке шабуылдардан аулақ болады.
3. Өз ойыңызды жеткізу нақты, қисынды және қысқа болуы керек.
4. Өз ұстанымын неғұрлым дәлелді және дәлелді түрде ұсынған тарап жеңімпаз атанады.
Практикалық бөлім үш интерактивті ойынды қамтыды, олардың әрқайсысы қатысушыларға алған білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік берді.
1. «Бүйір таңдау» ойыны
Жүргізуші аудиторияға белгілі бір тақырып бойынша дәлел ұсынды, мысалы: «Мектеп формасы міндетті». Көрермендер қай жақта екенін (қолдау немесе қарсы) таңдап, таңдауын ақтады. Ойын қатысушыларға пікірталас процесінің бір бөлігін сезінуге, аргументтердің күшін және олардың басқалардың пікіріне әсерін бағалауға мүмкіндік берді.
2. «Шөл арал» ойыны
Әрбір команда өздерімен бірге елсіз аралға апаратын бір заттың пайдасына үш дәлел келтіруі керек еді. Мысалы, кітап, пышақ немесе фонарь. Қатысушылар креативтілік пен өз таңдауын логикалық негіздеу қабілетін көрсетті, басқаларды таңдаған пәннің практикалық және маңыздылығына сендіруге тырысты.
3. «Шайтанның қорғаушысы» ойыны
Баяндамашы қатысушыларға теріске шығаруды қажет ететін күрделі немесе ыңғайсыз дәлелдер келтірді. Мысалы: «Барлық студенттер қабілетіне қарамастан бірдей емтихан тапсыруы керек». Әрбір қатысушы логикалық дәлелдермен бастапқы ұстанымды жоюға тырысып, өз теріске шығаруын ұсынды. Бұл ойын қарсы дәлелдерді тез табу және қиындықтарға жауап беру қабілетін дамытуға көмектесті.
Семинар пікірсайыс студенттерде сенімді сөйлеу, аналитикалық ойлау және топтық жұмыс сияқты негізгі дағдыларды дамытудың тиімді құралы екенін көрсетті. Қатысушылар ойындар барысында жоғары деңгейде қызығушылық танытып, белсенділік танытты.

Просмотров: 373


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст