Нәтижелі жұмыстан кейін семинарға қатысушылар мектептің педагогикалық психологы Анастасия Анатольевнамен жұмыс істеуге мүмкіндік алды, ол «Қабырғаның орнына көпірлер: қорлауды қалай тануға, болдырмауға және жеңуге болады» тренингін өткізді.
Мұғалімдерге қорлау, қорлау, киберқорлау және қорлау ұғымдарын өз бетінше түсінуге мүмкіндік берілді. Ұжымды 4 топқа бөле отырып, осы ұғымдарды талқылап, олар туралы айта отырып, конфликттік жағдайлардың пайда болуын және олардың мектеп пен сыныпта таралуын түсінуге тереңірек бару ұсынылды. Келесі жаттығуларда, сондай-ақ топтарда жәбірленушілер мен агрессорлардың түрлерімен, бақылаушылар мен куәгерлермен танысу, олардың қақтығыстардағы мінез-құлқын жаттықтыру, қорлаудың себептері мен салдарын сезіну ұсынылды. Ал тренинг соңында әр топқа проблемалық студенттермен кейс ситуациялары ұсынылды. Оларды талқылағаннан кейін проблемалық мәселелерді шешу үшін 3 топтық қадамдар жасаңыз. Осылайша, барлық дерлік мүмкін жағдайлармен жұмыс істей отырып, топтар әңгімелесу, пікірталас және топта және топ арасында белсенді қарым-қатынас жасау арқылы командалардағы жанжалдар мен дауларды шешуде өз тәжірибелерімен бөлісті, болжамдар жасады, қателіктер жіберді, түзетілді және бір-бірін өмірлік тәжірибелерімен байытты. тренингтегі топтар. Жұмыс нәтижелі, қызықты және өте тәрбиелі болып шықты.