28 02.2022 ж бастауыш сынып апталығы басталды.
Мақсаты: 1. Оқушылардың танымдық қабілеттерін жандандыру, олардың көкжиегін кеңейту, логикалық ойлау, сөйлеу, шығармашылық қиялын дамыту.
2. Оқушылардың оқу қызметіне қызығушылығын арттыру.
3. Пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру бойынша педагогикалық тәжірибемен алмасу.
Аптаның ашылуы өтті, онда кейіпкерлер, қыс пен күз, сыныптар бойынша өтіп, аптаның ашылуы мен оның конкурстары туралы хабарлады. Әр сыныпқа маршруттық парақтар берілді. Сондай-ақ, кейіпкерлер оқушылармен шағын конкурстар өткізді.
Көктем:
Сәлеметсіз бе, балалар!
Бастауыш мектеп – әмбебап! Білім негіз береді.
Бастауыш сыныптарда апта сізді ерекше шақырады және күтеді.
"Бастауыш сынып апталығы" деп аталады.
Қыс
Мұнда кім жиналды? Қазір маған жауап беріңіз.
Бұл мен! Бұл мен! Сыныптастар! Достар!
Таңертең мектепке кім барады? Сабақтарында үлгереді? …
Нысанды кім бұзбайды, тәртіпті сақтайды?...
Барлық оқулықтар, дәптерлер әрқашан жақсы?...
Ауысымды кім ұмытпайды ? Сөз "Сәлеметсіз Бе!"қарсы алады?...
Сабақтарда кім ұйықтамайды? Партада дұрыс отырасыз ба?...
Асханада барлық таңғы ас, түскі асты кім құпия түрде жейді? …
Ал спорт залында ГТО-ның барлық нормаларын кім тапсырады?...
Көктем:
Біз немен айналысамыз?
Бәріне болжау қиын емес.
Алдағы күндер туралы мұғалімдерді тыңдаңыз.
1. Мектеп планетасы жер сияқты айналады,
Барады сабақтар досы үшін астана торопливо.
Бастауыш мектепте Бәріміз оқимыз, достар,
Жоқ жақсы білімқұмар, пытливых.
2. Апта басталады, Білім қолданылады.
Сыныптар аптасына көрсетуге тырысады
Білгеннің бәрі, ұмтылғанның бәрі,
Себебі әлемде көп нәрсені білу керек.
Бүгін біз бастауыш сынып апталығын ашамыз. Апта бойы біз Білім еліне саяхат жасаймыз. Ол келесі жоспар бойынша өтеді.
Бізге білім, тапқырлық және тапқырлық қажет.
Біз оларды тексереміз, балалар жұмбақтарды біледі.
Қолды көтеріңіз, жауаптарды атаңыз.
Үй тұр:
Оған кім кіреді,
Бұл ақыл алады. (Мектеп)
Егер сіз оны жылтыратсаңыз,
Қалағанның бәрін сызыңыз!
Күн, теңіз, таулар, жағажай…
Бұл не?.. (Қарындаш)
Егер оған жұмысын дашь,
Қарындаш бекер жұмыс істеді. (Сағыз)
Қара аспанда ақ қоян
Мен секірдім, жүгірдім, ілмектер жасадым.
Оның ізі де ақ болды.
Бұл қоян кім? (Бор)
Онда мен тор, онда ата-аналары шақырылды.
Оларға жазыңыз!
Аласың және салу…
Мен деген не?.. (Дәптер)
Бұта емес, жапырақтары бар,
Көйлек емес, тігілген,
Адам емес, дейді. (Кітап)
Қара, қисық, туғаннан бастап бәрі мылқау.
Айналады бірқатар — қазір заговорят. (Әріптер)
Достар, мұндай құс бар:
Егер ол параққа отырса,
Өте қуанышты боламын мен,
Менімен бірге бүкіл отбасы. (Бестік)
Мүлдем басқа құс бар.
Егер ол параққа отырса,
Содан кейін басымен
Мен үйге қайтамын. (Екілік)
Қолында жаңа үй бар,
Құлыптағы үйдің есіктері.
Мұнда қағаз тұрғындары,
Барлығы өте маңызды. (Портфолио және оқулықтар)